כורכומין ובעיות עור – למה הוא טוב כל כך לעור שלנו?

דוד פרלה

סובלים מבעיות עור? מחפשים פתרון טבעי שיסייע למצב? לפניכם כל הסיבות למה כורכומין כל כך טוב לעור שלכם וכיצד ישפר משמעותית את הסימפטומים של מחלת העור ממנה אתם סובלים.

יתרונות הכורכום

בעיות עור הוא תיאור של קשת רחבה של בעיות ומחלות עור, חלקן קלות וחד פעמיות, אחרות מחלות מתמשכות, למשל פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס, סבוריאה ואחרות, או מחלות עור זיהומיות כמו אקנהפוליקוליטיס ואחרות.

ישנם מספר סוגי טיפול לבעיות ומחלות עור, כאשר תחום צמחי המרפא הולך וצובר תאוצה והכרה, עם ההבנה וההפנמה, גם לאחר מחקרים קליניים שבוצעו בנושא, שהתכונות והמאפיינים של צמחי אלו הם רבים ומשמעותיים בתהליך הריפוי. צמחי מרפא מסייעים להשיג לפעמים תוצאות טובות ומשמעותיות, זאת תוך התמקדות בשיפור איכות החיים של המטופל ובמטרה לצמצם את השימוש בתרופות עם תופעות לוואי.

אחד מצמחי המרפא, שהוא ה- כוכב בעולם הצמחים הוא ללא ספק הכורכום, שנחקר מדעית ביותר מ – 4000 מחקרים, ונמצא יעיל ביותר נגד מחלות דלקתיות, אקנה, סוכרת ומחלות נוספות. החומר הייחודי שבו, שאחראי לכל הטוב הזה, הוא הכורכום.

אז מה יש בכורכום שמייחד אותו כל כך? הצמח, שנעשה בו שימוש אינטנסיבי במשך אלפי שנים ברפואה הסינית וההודית, בנוסף לשימושים קולינריים, מוכר ברפואה הסינית כמייבש ליחה, מחמם וממריץ. קיים בו ריכוז גבוה של תכונות אנטי דלקתיות, אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות, כך שהוא משמש כמרכיב משמעותי בשיפור המערכת החיסונית, ומעודד תהליכי ריפוי של מחלות עור שונות. החומר הפעיל הנמצא בשורש הצמח קרוי כורכומין והוא זה שמיוחסות לו כל התכונות המיטיבות שבצמח.

בכורכום קיימים נוגדי חמצון שמסייעים לתפקוד ושיפור המערכת החיסונית והוא יעיל גם במצבים של שיעול טורדני, בעיות בדרכי הנשימה, סוכרת ועוד.

כמה כורכום לצרוך ביום?

כאשר מדובר בבעיות עור קלות יחסית, שימוש בכורכום בלבד, כתבלין, יכול להביא לתוצאות הרצויות. כחצי כפית כורכום ביום, בתוך התבשיל, יספיק בבעיות קלות.

כשמדובר בבעיות עור מורכבות יותר, למשל מחלות עור כרוניות כמו פסוריאזיס ואחרות, צריכת הכורכומין צריכה להיות גבוהה יותר, כדי להגיע לאפקטיביות שלו. כורכומין שמשולב עם רכיבים פוספוליפידים, יאפשר ספיגה מקסימלית בגוף, בערך פי שלושים מאשר כורכומין רגיל, כתבלין. כמות החומר הפעיל, כורכומין, בכפית תבלין, היא כ – 200 מ"ג חומר. כדי להגיע להשפעה מיטבית של החומר, ברמה טיפולית, יש לצרוך כ – 500 עד 2000 מ"ג תבלין ביום, דבר שהוא בלתי אפשרי בהתנהלות היומיומית.

מסיבה זו, פותח בשנים האחרונות תוסף תזונה כורכומין, שיש לו את המינון המתאים, במצבים של בעיות עור וחוסר יכולת להגיע לספיגה מלאה באמצעות התבלין בלבד, שלא לדבר על הכמויות הנדרשות לצריכה מדי יום.

תוסף כורכום מומלץ

מהו תוסף כורכום? מדובר בטבליות שמכילות מיצוי של החומרים הפעילים בכורכום. בנוסף, הספיגה של הכורכומין בדם היא יעילה יותר, ובמיוחד אם התוסף מכיל גם פלפל שחור, מאחר והשילוב נמצא כיעיל מאד. ריכוז כורכומין גבוה שייספג היטב בגוף ויהיה אפקטיבי בתהליכי ריפוי והחלמה, הוא כזה שפותח והופק כתוסף תזונה, המכיל את החומר הפעיל, כורכומין, שאחראי לכל כך הרבה הצלחות במלחמתו נגד בעיות עור, ומחלות אחרות, גם קשות.

דוד פרלה, עם נסיון של מעל 25 שנה בטיפול במחלות עור באמצעות הרפואה הסינית, ממליץ על תוסף מקס כורכומין, נוגד הדלקת הטבעי, שפותח במיוחד עבור מרפאתו של דוד פרלה.

מקס כורכומין מכיל תמצית כורכום סטנדרטית במינון גבוה במיוחד: התמצית מכילה 95% ביוכורכומין ותוספת ביופרין – מיצוי מיוחד מפלפל שחור – דבר המחזק ומעצים את פעולתו של הכורכום.

כורכום המגיע לבדו מתפרק תוך זמן קצר מהגוף, בעוד ביופרין מעכב את פעולתו של האנזים המפרק את הכורכומין, מה שמאפשר לכורכומין להיות פעיל מאות מונים יותר מאשר לבד.

תוסף תזונה זה הוא אנטי דלקתי אפקטיבי במיוחד, מפחית ומטפל בבעיות עור דלקתיות ומסייע בטיפול ומניעה של דלקת מפרקים, בעיות אלרגיות ואסטמה ועוד.

שימוש יומיומי של תוסף מקס כורכומין, יביא לתוצאות טובות לאחר זמן קצר. התחושה היא של חיוניות, בריאות ויכולת הגוף להלחם בדלקות שונות. תוסף התזונה לא נועד להחליף את התרופות הקונבנציונליות, אולם עם הזמן, ניתן יהיה לבחון אפשרות של צמצום נטילתן, בהתאם למצב המטופל.

הוראות שימוש: 1 כמוסות ביום עם שתייה.

יש לאכסן במקרר, יש להרחיק מהישג יד של ילדים.

אין בכתוב משום התוויה כלשהי או החלפת ייעוץ של רופא.

בכל בעיה רפואית יש לקבל חוות דעת של רופא. נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא.

אתם מוזמנים לקליניקה של דוד פרלה לאבחון מצב העור ובניית תוכנית טיפול מקיפה ורחבה, מותאמת לכם אישית. בנוסף לתוסף התזונה מקס כורכומין תקבלו טיפול כולל ברפואה הסינית, שיקל ויטיב על תסמיני המחלה, בהתאם לסוג ולדרגת החומרה שלה, וכאמור, בהתאמה אישית לכל מטופל.

יצירת
קשר

    השאירו פרטים

    ואחזור אליכם בהקדם

    03-5344006 לקביעת תור

      השאירו פרטים

      ואחזור אליכם בהקדם