מזותרפיה לשיער לטיפול בנשירת שיער

שיטת טיפול ביו רפואית חדשנית מבטיחה טיפול ושיקום יעיל לבעיות נשירה והתקרחות, בעיקר בקרב נשים, והשגת מראה שיער בעל נפח וברק. איך זה עובד, מה זו מזותרפיה ואיך היא עוזרת במצבי נשירת שיער?

מהי מזותרפיה?

בעידן בו יש התפתחות כל כך מואצת בכל תחומי החיים, אין פלא שיגיע גם תורו של פיתוח ביו רפואי חדשני ומתקדם הנקראת "מזותרפיה". מדובר בשיטת טיפול המתבצעת באמצעות החדרה עמוקה לעור, באמצעות מיקרו מחטים, כלומר מחטים דקיקות מאד, שילוב עשיר של מינרלים, ויטמינים, וחומרים נוגדי חמצון. הטיפול מחדש ומרענן את מרקם העור במקום בו נערך הטיפול ומעשיר את החומרים הטבעיים שייצורם ע"י הגוף פוחת עם הזמן, ביניהם קולגן ואלסטין.

לאור הצלחת הטיפול נבדקו אזורים נוספים בגוף, בהם ניתן לעשות שימוש מוצלח במזותרפיה, התשובה לא איחרה לבוא בדמות – מזותרפיה לשיער. טיפול זה נועד לסובלים, ובעיקר לסובלות, מנשירת שיער מוגברת, שיער דליל והתקרחות, מצבים הגורמים לירידה ניכרת בדימוי ובבטחון העצמי ותסכול רב בקרב נשים שחולמות על שיער מלא ושופע.

מזותרפיה היא שיטת טיפול חדשנית שגורמת להפעלת תגובות ביולוגיות חיוביות רבות, המסייעות לשיקום זקיקי השערה וחיזוקם.

המלצות מטופלים ורופאים

המלצות רופאים | 02.07.2020

ד״ר אנה לכוביצקי: ״לדוד פרלה היכולת לשלב בצורה מוצלחת רפואה סינית עם טיפול קונבנציונלי״

המלצה של ד

במהלך שנים של עבודה משותפת במטופלים הסובלים ממחלות שיער שונות כגון אלופציה אראטה, ליכן פלנו-פילאריס, סבוריאה, פסוריאזיס של הקרקפת ועוד, נוכחתי שלדוד היכולת לשלב בצורה מוצלחת רפואה אינטגרטיבית הכוללת טיפול ברפואה סינית, בדיקור וצמחי מרפא, עם טיפול קונבנציונלי. שילוב זה תורם לשיפור באיכות החיים של המטופל, הפחתת מתח המהווה מרכיב משמעותי במחלות אלו ועזרה בתהליך הריפוי.

לדוד ניסיון טיפולי רב אותו צבר לאורך 15 שנות עבודה ברפואה סינית במרפאת העור בבית החולים שיבא ומסירות רבה למטופליו.

אני ממליצה בחום על שילוב מוצלח זה של רפואה קונבנציונלית עם רפואה אינטגרטיבית.

בברכה,
ד״ר אנה לכוביצקי
מומחית למחלות שיער
מחלקת עור ביה״ח שיבא

נשירת שיער | 21.12.2019

טיפול בנשירת שיער: "הרגשתי שהנשירה נעצרת ומאז השיער הלך והתמלא"

כבר בחודשיים הראשונים לטיפול הרגשתי שהנשירה נעצרת ומאז השיער הלך והתמלא.

כיום, 4 חודשים אחרי, אני כבר לא צריכה ללכת עם מטפחת לשיער, והשיער גם נראה בריא ומבריק יותר.

תודה על הכול!

נשירת שיער | 21.08.2019

"מצב השיער חזר להיות כמו שהייתי לפני הלידה"

ארבעה חודשים לאחר הלידה התחילה לי נשירה מוגברת של שיער.

הטיפול של דוד ברפואה סינית עם צמחי מרפא לשתייה, ויטמינים, דיקור, סרום לקרקפת עם רולר – עצר את הנשירה.

וכיום חמישה חודשים מתחילת הטיפול, אני מאוד מרוצה!

מרגישה חזקה יותר, ומצב השיער חזר להיות כמו שהייתי לפני הלידה.

תודה!

המלצות רופאים | 09.07.2020

ד״ר שרון באום: ״ממליצה בחום לשלב את הרפואה הסינית בטיפול הקונבנציונלי בבעיות עור״

המלצה של ד

מהיכרותי עם דוד העובד במחלקת העור ביחד עימי בבית החולים שיבא מזה 15 שנה נוכחתי ביכולותיו לשלב בצורה אינטגרטיבית טיפולי רפואה סינית – דיקור וצמחי מרפא – עם הטיפול הרפואי הקונבנציונלי הניתן במחלקתנו. שילוב זה הביא לתוצאות קליניות מצוינות במגוון גדול של חולים הסובלים מבעיות עור.

במסגרת העבודה במחלקת העור צבר דוד ניסיון טיפולי רב בעקרונות הרפואה הקונבנציונלית ואף הראה בעבודות ומחקרים שפורסמו בעיתונים רפואיים את יעילות השילוב של הטיפול ברפואה סינית באטופיק דרמטיטיס ואורטיקריה.

לדוד יכולת טיפולית גבוהה במגוון בעיות עור ומסירות רבה למטופליו.

אני ממליצה בחום לכל מטופל לשלב את הרפואה הסינית במסגרת הטיפול הקונבנציונלית בבעיות עור שכיחות כגון אטופיק דרמטיטיס, אורטיקריה, פסוריאזיס, סבוריאה, אלופציה אראטה (נשירת שיער), ויטיליגו, אקנה.

בכבוד רב,
ד״ר שרון באום
ס. מנהל מחלקת עור ביה״ח שיבא

כיצד מתבצע הטיפול ובאיזו תדירות?

טיפול מזותרפיה שיער מתבצע באמצעות החדרת תמיסות טבעיות אל מתחת לעור הקרקפת. החדרת החומרים נעשית באמצעות רולר מחטני, כלומר, הרולר מורכב ממחטים דקיקות ביותר וזעירות, אשר יוצרות נקבים עדינים שמאפשרים למרכיבים הפעילים של התמיסה להגיע לשכבת הדרמיס בקרקפת.

סידרת טיפולי מזותרפיה לשיער נמשך כחצי שנה ועד שנה, בתלות בחומרת המצב. המפגשים מתקיימים כפעם בחודש ולעתים אף פעמיים בחודש.

אחרי כחצי שנה מתבצע אבחון והערכת מצב כדי להחליט אם יש צורך להמשיך עם טיפולי המזותרפיה או שמא ניתן להמשיך רק בטיפולים תומכים כמו שימוש בצמחי מרפא ואמצעים אחרים.

למי מתאים טיפול מזותרפיה בשיער?

הטיפול מתאים בעיקר לנשים הסובלות מנשירה מסיבית בשיער. נשירה בקרב נשים היא תופעה נפוצה. כארבע מתוך עשר נשים, בטווחי גילאים שונים ועקב נסיבות שונות, עשויות לסבול מנשירת שיער.

התקרחות שיער נשית מתרחשת בהדרגה ומאופיינת בהתדלדלות נפח השיער, שיער דליל בקדמת הראש ולעתים עד להקרחה משמעותית.

הגורמים לנשירת שיער מוגברת אצל נשים הם רבים, העיקריים שבהם:

  • חוסר איזון הורמונלי, עקב לידות, גיל המעבר, דיאטה דרסטית וכד'.
  • נטייה תורשתית של רגישות להורמון הטסטוסטרון שמשפיע, בין היתר, על צמיחת שיער הראש.
  • שחלות פוליציסטיות
  • מתח נפשי וחרדה
  • תזונה לקויה הגורמת למחסור במינרלים וויטמינים החיוניים לשיער, במיוחד ברזל ו – b12.
  • חילופי עונות

אילו חומרים וצמחי מרפא משמשים לטיפול מזותרפיה לשיער?

החומרים בטיפולי מזותרפיה לשיער אצל דוד פרלה הם טבעיים בלבד ומבוססים על מינרלים וויטמינים ובעיקר חומרים נוגדי חמצון ,הסרום לקרקפת מורכב מהרכב חדשני של פפטיד ((ACETYL TETRAPEPTIDE-3 ומיצוי פרח התלתן. הפפטיד מוריד את רמת האנזים 5-אלפא-רזוקטאז וכתוצאה מכך, הורמון ההידרו טסטסטרון DHT מפחית פעילות. ההורמון הזה נחשב לגורם הכי משמעותי מבחינה הורמונאלית לנשירת שיער.

הסרום מורכב גם מהצירוף הבא אשר אחראי על חיזוק שורש השערה ועל הזנה של זקיקה השיער: (APIGENIN + OLEANOLIC ACID + BIOTINOYL TRIPEPTIDE-1)

התמצית של צמח ה-Swertia Japonica יעיל למניעת נשירת שיער ולחיזוק ושיקום השיער, והוא מעכב תהליכי חמצון.
תמציות תה ירוק, רוזמרין רימונים לשיפור זרימת הדם לזקיק השערה ושיפור ההזנה לקרקפת.

לאילו תוצאות טיפול ניתן לצפות?

כתוצאה מהטיפול מתעוררת תגובה משקמת ומחזקת לזקיק השערה. טיפול מזותרפיה לשיער מסייע בשיפור הזרמת הדם לקרקפת, ומכאן להפחתה בקצב נשירת השיער, עידוד צמיחת שיער מחדש. כמו כן הטיפול מעבה את מראה השיער ותורם למראה שיער מלא ובריא, חזק יותר ועם ברק.

נשים שעברו טיפולי מזותרפיה בשיער דיווחו על שינוי ניכר בנפח השיער, הפסקת הנשירה ושיפור בקצב צמיחת השיער, עם מזותרפיה לשיער לפני ואחרי.

בקליניקה של דוד פרלה, מומחה בטיפול ברפואה הסינית, אשר מבין, מכיר ומתייחס גם לטיפול המערבי, מותאם הטיפול לכל אחת באופן אישי, על מנת לדייק את תדירות הטיפול וטיבו. האבחון מסייע להבין את הגורמים לנשירת השיער ולבניית תוכנית הטיפול המתאימה.

מחיר טיפולי המזותרפיה לשיער מתבסס על התוכנית הטיפולית, שנבנית לאחר האבחון ובדיקת מצב השיער וקביעת מספר המפגשים המתאים למצבה של המטופלת.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכן ייעוץ, הכוונה וליווי בתהליך שיקום השיער.

יצירת
קשר

    השאירו פרטים

    ואחזור אליכם בהקדם

    03-5344006 לקביעת תור

      השאירו פרטים

      ואחזור אליכם בהקדם