שיטות טיפול ברפואה סינית

בטיפול ברפואה הסינית, משלב דוד פרלה ידע מחקרי-מדעי מוכר, עם ארבעת מרכיבי תורת הריפוי הסינית העתיקה, במטרה להחזיר לגוף החולה את האיזון הפיזי והנפשי ההכרחי לריפוי טבעי מלא.

ארבעת המרכיבים העיקריים בטיפול ברפואה הסינית כוללים:

דיקור-אקופונקטורה, צמחי מרפא, שינוי תזונתי ומשחות על בסיס תמציות צמחים.

מטרתו של הטיפול היא להחזיר את האיזון הפנימי הפיזי והנפשי, ולזרז את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף.

טיפול בדיקור קיימות נקודות דיקור בעלות השפעה טובה על העור, הן בהורדת פריחה והן בהורדת הגרד, ובעיקר להחזרת האיזון לגוף. הנקודות מותאמות באופן אישי לאחר אבחון המטופל ברפואה סינית. המטופל שוכב 20 דקות עם מחטי הדיקור (מחטים חד פעמיות ללא שום חומר). הטיפול איננו כואב, ולמעשה משרה תחושת רוגע על המטופל. במחקרים הוכח כי בזמן הדיקור משחרר הגוף אנדורפינים – משכך כאב טבעי של הגוף ובכך תורם לתחושת הרוגע. כמו כן מחקרים הראו השפעה אנטי דלקתית, השפעה בהורדת תחושת הגרד והשפעה מוסתת על מערכת החיסון (הורדת תגובות אלרגיה). סדרת טיפולים כוללת עשרה מפגשים אחת לשבוע או שבועיים, בהתאם לקצב השיפור במטופל. כאשר קיימת בעיה כרונית לעיתים מבצעים מספר סדרות טיפולים.
טיפול בצמחי מרפא המטופל מקבל תערובת צמחי מרפא אשר הותאמה לו אישית לאחר אבחון ברפואה סינית. צמחי המרפא חשובים ביותר להורדת החום הפנימי, היובש והגרד מהעור. המטפל משנה את הרכב הצמחים מדי פעם בהתאם למצב המטופל. קיימות מספר צורות לקיחה: צמחים לבישול וחליטה צמחים באבקה מרוכזת טינקטורות צמחים לשתיה צמחים בקפסולות הצמחים מיובאים על ידי חברת ברא צמחים מחברות המובילות בעולם בתחום זה, ומיוצרים תחת בקרת איכות גבוהה ביותר – G.M.P. כל הצמחים מאושרים כתוספי תזונה על ידי משרד הבריאות.
משחות על בסיס תמציות צמחים למרות שעיקר הטיפול ברפואה סינית מתבסס על טיפול פנימי (צמחי מרפא, דיקור ותזונה), שמטרתו להשפיע על מצב העור, עדיין ישנה חשיבות להקלה סימפטומטית על ידי משחות המבוססות על תמציות צמחים, על בסיס של רפואה סינית, הניתנות במרפאה בהתאם לאבחנה המבדלת במחלות השונות. כל המשחות הן על בסיס טבעי ואינן מכילות קורטיזונים או סטרואידים.
תזונה ותוספי מזון התזונה הסינית מסתכלת על המאכלים בצורה שונה מהתזונה המקובלת במערב, כשקיים דגש על הטעם והטמפרטורה של המזונות והשפעתם על העור. המטופל מקבל דף הסבר תזונתי בהתאם לבעיה ממנה הוא סובל. כמו כן מומלצים תוספי מזון שעברו מחקרים והוכיחו יעילות למחלות עור ספציפיות, כדוגמת התוסף הייעודי פרוביוטיקה 20/10, המיוצר במיוחד למרפאת דוד פרלה, שחלק מהרכיבים שבו נחקרו ונמצאו כתורמים לטיפול במחלות עור שונות.

ממליצים

רופאים ומטופלים מספרים על תהליך הטיפול

המלצות רופאים | 06.07.2020

פרופסור הנרי טראו: ״הטיפול המשולב במחלות עור מקצר את זמן ההחלמה״

המלצה של פרופסור הנרי טראו על דוד פרלה

דוד פרלה מוכר לי שנים רבות כמטפל ברפואה משלימה – רפואה סינית הוליסטית המשלבת אקופונקטורה ונתינת צמחים עם תכונות ייחודיות.

דודי התחיל לעבוד במרפאת עור בתל השומר לפני הרבה שנים והיה בעצם הראשון שפתח שירות בדיציפלינה זאת. הוא עבר השתלמות מיוחדת בסין בתחום הרפואה הסינית במחלות עור, לדעתי היחיד בארץ.

משך כל השנים עבדנו ביחד, אנחנו ברפואה קונבנציונלית ודודי פרלה ברפואה משלימה. טיפול משולב זה הביא לתוצאות לא מבוטלות ואין ספק שהיה לעזר רב למטופלינו.

ברצוני להוסיף גם שהטיפול המשולב דהיינו רפואה קונבנציונלית + אקונפוקטורה במחלות עור כרוניות כמו דרמטיטיס אטופית, פסוריאזיס, אורטיקריה, אקנה, אלופציה אראטה, סבוריאה, מקצר בהרבה מקרים את ההחלמה.

יש עבודות שפורסמו על השילוב שמוכיחות את זה.

דודי פרלה פירסם אתי ועם ד״ר פרס סלמה עבודה בדרמטיטיס אטופית שאף היא הולכת לאותו כיוון.

פרופסור הנרי טראו
רופא בכיר מחלקת עור ביה"ח שיבא
לשעבר מנהל המחלקה

המלצות רופאים | 02.07.2020

ד״ר אנה לכוביצקי: ״לדוד פרלה היכולת לשלב בצורה מוצלחת רפואה סינית עם טיפול קונבנציונלי״

המלצה של ד

במהלך שנים של עבודה משותפת במטופלים הסובלים ממחלות שיער שונות כגון אלופציה אראטה, ליכן פלנו-פילאריס, סבוריאה, פסוריאזיס של הקרקפת ועוד, נוכחתי שלדוד היכולת לשלב בצורה מוצלחת רפואה אינטגרטיבית הכוללת טיפול ברפואה סינית, בדיקור וצמחי מרפא, עם טיפול קונבנציונלי. שילוב זה תורם לשיפור באיכות החיים של המטופל, הפחתת מתח המהווה מרכיב משמעותי במחלות אלו ועזרה בתהליך הריפוי.

לדוד ניסיון טיפולי רב אותו צבר לאורך 15 שנות עבודה ברפואה סינית במרפאת העור בבית החולים שיבא ומסירות רבה למטופליו.

אני ממליצה בחום על שילוב מוצלח זה של רפואה קונבנציונלית עם רפואה אינטגרטיבית.

בברכה,
ד״ר אנה לכוביצקי
מומחית למחלות שיער
מחלקת עור ביה״ח שיבא

המלצות רופאים | 09.07.2020

ד״ר שרון באום: ״ממליצה בחום לשלב את הרפואה הסינית בטיפול הקונבנציונלי בבעיות עור״

המלצה של ד

מהיכרותי עם דוד העובד במחלקת העור ביחד עימי בבית החולים שיבא מזה 15 שנה נוכחתי ביכולותיו לשלב בצורה אינטגרטיבית טיפולי רפואה סינית – דיקור וצמחי מרפא – עם הטיפול הרפואי הקונבנציונלי הניתן במחלקתנו. שילוב זה הביא לתוצאות קליניות מצוינות במגוון גדול של חולים הסובלים מבעיות עור.

במסגרת העבודה במחלקת העור צבר דוד ניסיון טיפולי רב בעקרונות הרפואה הקונבנציונלית ואף הראה בעבודות ומחקרים שפורסמו בעיתונים רפואיים את יעילות השילוב של הטיפול ברפואה סינית באטופיק דרמטיטיס ואורטיקריה.

לדוד יכולת טיפולית גבוהה במגוון בעיות עור ומסירות רבה למטופליו.

אני ממליצה בחום לכל מטופל לשלב את הרפואה הסינית במסגרת הטיפול הקונבנציונלית בבעיות עור שכיחות כגון אטופיק דרמטיטיס, אורטיקריה, פסוריאזיס, סבוריאה, אלופציה אראטה (נשירת שיער), ויטיליגו, אקנה.

בכבוד רב,
ד״ר שרון באום
ס. מנהל מחלקת עור ביה״ח שיבא

אטופיק דרמטיטיס | 24.06.2008

טיפול מומלץ לאטופיק דרמטיטיס בילדים: ״דודי הציל את הילדה ממצב כרוני של אשפוזים״

המלצה על טיפול של דוד פרלה באטופיק דרמטיטיס

הגעתי לדודי פרלה לאחר שנה וחצי של סבל גדול לילדה בת ה-3 וכמובן לכל המשפחה. הילדה שלי הוגדרה כאטופיק קשה וקיבלה את הטיפולים הקונבנציונליים הקשים ביותר – ללא הצלחה.

דודי הציל לי את הילדה ממצב כרוני של אישפוזים. המצב היום די טוב, לא עבר לחלוטין אך זכינו בילדה חיונית שלא סובלת ביום-יום, טופלה רק באמצעות צמחים שהותאמו לה.

מומלץ!

אטופיק דרמטיטיס | 21.05.2014

המלצה: ״אסטמה של העור נעלמה לחלוטין״

בתנו הילה סבלה מאסטמה של העור, שבאה לידי ביטוי בכתמים אדומים בפנים ובאקזמה קשה.

לאחר מספר טיפולים החל שינוי דרמטי ביותר במצב העור, והאסטמה של העור חלפה כלא הייתה.

יצויין כי הילה סובלת מאסטמה של העור לאורך שנים, ועד היום לא חלה הטבה משמעותית כל כך ללא טיפול בסטרואידים. הטיפול המסור של דוד פרלה ייתר את הצורך בסטרואידים והשפיע באופן ניכר ומיידי.

בקיצור, מומלץ בחום.

פסוריאזיס | 27.08.2014

טיפול מומלץ בפסוריאזיס: ״תודה לדוד על שיפור החיים שלי!״

המלצה של מטופל שסבל מפסוריאזיס חמור ברגל

אני רוצה לומר תודה ענקית על שיפור החיים שלי בזכותך. ולמה אני מתכוונת: 20 שנה, קיץ אחר קיץ, לא דרכתי על כל כף הרגל שלי. כלומר, התהלכתי על קצות האצבעות וזאת בשל כאבים נוראיים של פצעים בכפות הרגליים עקב הפסוריאזיס.

הקיץ הזה סוף סוף אני מצליחה ללכת על כל כף הרגל. אחרי טיפול של חודשיים, כפות הרגליים שלי חלקות, רכות ללא פצעים וסדקים וללא גירודים. אני יכולה ללכת עם כפכפים מבלי שאנשים ישאלו "מה יש לך ברגליים? זה נורא…".

לא ידעתי עד כמה כפות הרגליים משמעותיות לחיים טובים ובריאים. אני מתהלכת בעולם כמו כולם וזה ממש לא מובן מאליו…

תודה רבה מכל הלב!

פסוריאזיס | 21.11.2010

המלצה על טיפול יעיל בפסוריאזיס: ״הטיפול שנתת לבתי פשוט עובד!״

המלצת מטופל שסבל שנתיים מפסוריאזיס

דוד יקר,

רצינו להודות לך על הטיפול.

היה יעיל וגם נעים!

בתנו אובחנה לפני כשנתיים עם מחלת פסוריאזיס. הגענו אליך אחרי מספר לא מבוטל של טיפולים רפואיים קונבנציונליים, שממש לא הועילו, ורק הגבירו את חוסר האונים שלנו.

בעלי רופא, ובמשפחתנו מאז ומעולם דבקנו ברפואה המערבית. אני מודה שהגענו אליך סקפטיים, אבל היינו כל כך מיואשים שהסכמנו לנסות, וטוב שכך.

היום אני יודעת שהסקפטיות מיותרת, הטיפול שנתת לבתי פשוט עובד!

בטווח של כחצי שנה, הפסוריאזיס נעלם, והטיפול עצמו כלל חומרים טבעיים ומחזקים, שגם זה חשוב ומרגיע.

מאחלים לך כל טוב והרבה תודה!

אלופציה אראטה | 07.11.2014

המלצה על טיפול באלופציה: ״ההתקרחות נעלמה״

המלצת מטופל שסבל מאלופציה אראטה

לדוד פרלה,

תודה רבה על הטיפול המקצועי, האדיב והמרגיע.

הגעתי עם אלופציה שהתפשטה והפחידה אותי מאוד. הרגעת אותי, התחלת בסדרת דיקורים ונתת לי צמחי מרפא, וכיום, שלושה חודשים אחרי, ההתקרחות נעלמה והשיער חזר לצמוח במקום.

מודה לך מקרב לב.

אלופציה אראטה | 21.04.2009

טיפול מומלץ ואפקטיבי באלופציה אראטה: ״איזור ההתקרחות נעלם לחלוטין״

המלצת מטופל על דוד פרלה

לכבוד דוד פרלה היקר,

בסביבות חודש אפריל 2009 הגעתי אליך סובלת ממחלה אשר הופיעה אצלי בפתאומיות מבהילה: אלופציה אראטה (מחלה אוטואימונית אשר מתאפיינת בהתקרחות פתאומית שמתחילה מנקודה קטנה ומתפתחת להתקרחות גדולה יותר).

מאחר והמקור למחלה אינו ממש ברור כמו גם דרכי הטיפול בה, הייתי במצב של חוסר אונים מוחלט. בטראומה של ממש. דווקא בגלל שהדבר היחיד שוודאי לגבי המחלה הוא ששום דבר לא ודאי/צפוי.

לאחר בירורים מהירים, אך יחד עם זאת מעמיקים, בנושא, גיליתי שדרך הטיפול של הרפואה הקונבנציונלית במחלה זו היא מתן סטרואידים אשר לא רק שאינם מסייעים למיגור התופעה, אלא אף עשויים להגביר אותה במקום אחר ובעוצמה חזקה יותר.

בלית ברירה, מאחר ולא הייתי מוכנה לקבל את מתן הסטרואידים כדרך טיפול בעבורי, החלטתי לנסות את מזלי ברפואה המשלימה – תחום אשר הייתי מאוד סקפטית לגביו בלשון המעטה. פשוט כי לא היה לי מה להפסיד במצב בו הייתי שרויה.

הגעתי אליך דרך הפרסום במעריב של "הכי טובים שיש" ודרך קריאה עליך ועל ניסיונך באינטרנט כתוצאה מכך.

בפגישה הראשונה, לאחר שיחה ארוכה ומעמיקה ומילוי טופס על מנת לקבל מידע רלוונטי וחיוני וכמובן לאחר הסתכלות על מקום ההתקרחות המדובר, הוחלט על טיפול בדיקור סיני אחת לשבוע בשילוב צמחי מרפא 3 פעמים ביום.

זה המקום לציין את סבלנותך הרבה, את המקצועיות אשר בלי אפשרי לפספס, את האמינות הרבה ואת האכפתיות והאנושיות, את הנעימות והרוגע אשר דואג אתה לשדר למטופלים ולא פחות חשוב את הכנות שלך, את עצם היותך מטפל "אמיתי".

לא הבטחת לי בשום שלב דבר. לא תוצאות מיידיות או לא מיידיות לטיפול שאעבור, לא תוצאות חיוביות כאלו או אחרות, לא הסתרת ממני מידע וחשפת בפניי בכל שלב ושלב את מה שהיה עלי לדעת – לטוב ולרע.

בנוסף, לא פסלת את הרפואה הקונבנציונלית אלא אמרת בפירוש שניתן לשלב את הטיפול ביחד עמה (מה שלא עשיתי, אך זה היה מבחירה שלי).

הטיפול נמשך שנה וחודש כאשר בהדרגה ובהתאם לשיפור שחל ב"ה באזור ההתקרחות ירדו מינוני צמחי המרפא כמו גם הדיקור הסיני. כיום, לאחר שנה וחודש (מאי 2010) של טיפול אפקטיבי ומוצלח ב"ה, אזור ההתקרחות אשר היה בעבר גדול בצורה משמעותית ומפחידה, נעלם לחלוטין. במשך השנה וחצי החל בהדרגה לצמוח שיער באזור זה וכעת ב"ה לא ניתן להבחין בכלל בקרחות והשיער צומח בצורה נורמאלית ובריאה.

אין מילים בפי לתאר עד כמה מודה אני לך על הטיפול המסור והיעיל ועל התוצאה החיובית והמשמחת. אני מאושרת כל כך על שבחרתי להיות מטופלת אצלך ויודעת בוודאות כי עשיתי את הבחירה הנכונה, הבטוחה והיעילה ביותר.

אין ספק כי אמליץ עליך בפני אנשים רלוונטיים בכל הזדמנות שתהיה לי מתוך ידיעה מוחלטת שתעשה בעבורם כל אשר אתה יכול בכדי שהטיפול יצליח, ועם הידע, הניסיון והמקצועיות שלך – הסיכויים לכך גבוהים עד מאוד.

בהערכה רבה ותודה ענקית.

סבוריאה | 08.09.2014

טיפול מומלץ באקנה עם סבוריאה שנעלמה: ״פשוט רופא קסם״

המלצה על טיפול בסבוריאה

ברצוני להודות לד״ר דוד פרלה שבזכותו נתן לי להרגיש נפלא לאחר שהיתה לי סבוריאה מלווה בפצעים בפנים.

פשוט רופא קסם.

תודה!!!

סבוריאה | 24.12.2009

״הטיפול הטבעי בסבוריאה הציל אותי – מומלץ בחום!״

המלצת מטופל שסבלך מסבוריאה (מחלת עור)

לדודי הגעתי לפני כשנה בערך, בעקבות סבל רב שנגרם לי כתוצאה מסבוריאה.

לאחר ניסיונות רבים בטיפולים קונבנציונאליים ללא הועיל – הטיפול אצל דודי – דיקור + צמחי מרפא + המלצות תזונה שהותאמו לי אישית הצילו אותי, וכיום תופעת הסבוריאה נעלמה.

איני סובל מן התופעה ביום-יום, הטיפולים מרגיעים ואינם כואבים.

מומלץ בחום!

יבלות ויראליות | 17.11.2017

טיפול מומלץ ביבלות ויראליות לילדים: ״בתום 6 טיפולים הכל עבר״

המלצה על טיפול ביבלות ויראליות

דברי תודה וברכה לדוד פרלה,

בתי בת ה-5 סבלה מיבלות ויראליות בפנים ובבטן.

בתום שישה טיפולים ומשחות ייעודיות שרקח לנו באהבה דוד, הכל עבר וכעת בתי חלקה ושמחה.

תודה מקרב לב.

יצירת
קשר

    השאירו פרטים

    ואחזור אליכם בהקדם

    03-5344006 לקביעת תור

      השאירו פרטים

      ואחזור אליכם בהקדם