שיער דליל אצל נשים

  • דלילות שיער נפוצה יותר בקרב נשים מבוגרות, והיא נתפסת על ידי רבות מהן כבעיה מהותית ומטרידה שמשפיעה על חיי היומיום.
  • מלבד ההשפעה הישירה של נשירת השיער על המראה החיצוני, נשים רבות הסובלות משיער דליל עלולות לפתח גם תסמינים רגשיים שקשורים בעיקרם בדימוי והביטחון העצמי שלהם.
  • במרפאת דוד פרלה שמים דגש על החזרת האיזון הפנימי והנפשי לגוף, ומשלבים בין טכניקות טיפול ייחודיות שמסייעות בחיזוק טבעי של השערות ועידוד צמיחתן.
  • הטיפול המשולב של דוד פרלה לשיער דליל אצל נשים נשען על עקרונות הרפואה הסינית והוכח כיעיל ומהיר. 

לפני ואחרי הטיפול

המלצות מטופלים ורופאים

נשירת שיער | 21.12.2019

טיפול בנשירת שיער: "הרגשתי שהנשירה נעצרת ומאז השיער הלך והתמלא"

כבר בחודשיים הראשונים לטיפול הרגשתי שהנשירה נעצרת ומאז השיער הלך והתמלא.

כיום, 4 חודשים אחרי, אני כבר לא צריכה ללכת עם מטפחת לשיער, והשיער גם נראה בריא ומבריק יותר.

תודה על הכול!

המלצות רופאים | 02.07.2020

ד״ר אנה לכוביצקי: ״לדוד פרלה היכולת לשלב בצורה מוצלחת רפואה סינית עם טיפול קונבנציונלי״

המלצה של ד

במהלך שנים של עבודה משותפת במטופלים הסובלים ממחלות שיער שונות כגון אלופציה אראטה, ליכן פלנו-פילאריס, סבוריאה, פסוריאזיס של הקרקפת ועוד, נוכחתי שלדוד היכולת לשלב בצורה מוצלחת רפואה אינטגרטיבית הכוללת טיפול ברפואה סינית, בדיקור וצמחי מרפא, עם טיפול קונבנציונלי. שילוב זה תורם לשיפור באיכות החיים של המטופל, הפחתת מתח המהווה מרכיב משמעותי במחלות אלו ועזרה בתהליך הריפוי.

לדוד ניסיון טיפולי רב אותו צבר לאורך 15 שנות עבודה ברפואה סינית במרפאת העור בבית החולים שיבא ומסירות רבה למטופליו.

אני ממליצה בחום על שילוב מוצלח זה של רפואה קונבנציונלית עם רפואה אינטגרטיבית.

בברכה,
ד״ר אנה לכוביצקי
מומחית למחלות שיער
מחלקת עור ביה״ח שיבא

נשירת שיער | 21.08.2019

"מצב השיער חזר להיות כמו שהייתי לפני הלידה"

ארבעה חודשים לאחר הלידה התחילה לי נשירה מוגברת של שיער.

הטיפול של דוד ברפואה סינית עם צמחי מרפא לשתייה, ויטמינים, דיקור, סרום לקרקפת עם רולר – עצר את הנשירה.

וכיום חמישה חודשים מתחילת הטיפול, אני מאוד מרוצה!

מרגישה חזקה יותר, ומצב השיער חזר להיות כמו שהייתי לפני הלידה.

תודה!

המלצות רופאים | 06.07.2020

פרופסור הנרי טראו: ״הטיפול המשולב במחלות עור מקצר את זמן ההחלמה״

המלצה של פרופסור הנרי טראו על דוד פרלה

דוד פרלה מוכר לי שנים רבות כמטפל ברפואה משלימה – רפואה סינית הוליסטית המשלבת אקופונקטורה ונתינת צמחים עם תכונות ייחודיות.

דודי התחיל לעבוד במרפאת עור בתל השומר לפני הרבה שנים והיה בעצם הראשון שפתח שירות בדיציפלינה זאת. הוא עבר השתלמות מיוחדת בסין בתחום הרפואה הסינית במחלות עור, לדעתי היחיד בארץ.

משך כל השנים עבדנו ביחד, אנחנו ברפואה קונבנציונלית ודודי פרלה ברפואה משלימה. טיפול משולב זה הביא לתוצאות לא מבוטלות ואין ספק שהיה לעזר רב למטופלינו.

ברצוני להוסיף גם שהטיפול המשולב דהיינו רפואה קונבנציונלית + אקונפוקטורה במחלות עור כרוניות כמו דרמטיטיס אטופית, פסוריאזיס, אורטיקריה, אקנה, אלופציה אראטה, סבוריאה, מקצר בהרבה מקרים את ההחלמה.

יש עבודות שפורסמו על השילוב שמוכיחות את זה.

דודי פרלה פירסם אתי ועם ד״ר פרס סלמה עבודה בדרמטיטיס אטופית שאף היא הולכת לאותו כיוון.

פרופסור הנרי טראו
רופא בכיר מחלקת עור ביה"ח שיבא
לשעבר מנהל המחלקה

המלצות רופאים | 09.07.2020

ד״ר שרון באום: ״ממליצה בחום לשלב את הרפואה הסינית בטיפול הקונבנציונלי בבעיות עור״

המלצה של ד

מהיכרותי עם דוד העובד במחלקת העור ביחד עימי בבית החולים שיבא מזה 15 שנה נוכחתי ביכולותיו לשלב בצורה אינטגרטיבית טיפולי רפואה סינית – דיקור וצמחי מרפא – עם הטיפול הרפואי הקונבנציונלי הניתן במחלקתנו. שילוב זה הביא לתוצאות קליניות מצוינות במגוון גדול של חולים הסובלים מבעיות עור.

במסגרת העבודה במחלקת העור צבר דוד ניסיון טיפולי רב בעקרונות הרפואה הקונבנציונלית ואף הראה בעבודות ומחקרים שפורסמו בעיתונים רפואיים את יעילות השילוב של הטיפול ברפואה סינית באטופיק דרמטיטיס ואורטיקריה.

לדוד יכולת טיפולית גבוהה במגוון בעיות עור ומסירות רבה למטופליו.

אני ממליצה בחום לכל מטופל לשלב את הרפואה הסינית במסגרת הטיפול הקונבנציונלית בבעיות עור שכיחות כגון אטופיק דרמטיטיס, אורטיקריה, פסוריאזיס, סבוריאה, אלופציה אראטה (נשירת שיער), ויטיליגו, אקנה.

בכבוד רב,
ד״ר שרון באום
ס. מנהל מחלקת עור ביה״ח שיבא

מה נחשב לשיער דליל?

תופעת השיער הדליל מוכרת לנשים רבות, כאשר הסיבות לנשירה הן מגוונות וקשורות בשינויים הורמונליים (בעיקר אצל נשים לאחר לידה או מבוגרות), לחץ נפשי, תזונה לקויה או מחלות כרוניות שונות. השלב הראשוני בטיפול יהיה אבחון נכון של התופעה.

כאן חשוב להדגיש כי נשירת שיער היא תופעה טבעית ומתרחשת כל הזמן אצל כולנו. לכן, אם הדילול אינו מסיבי (נשירה של עד 100 שערות ביום נחשבת תקינה), ומתרחש בעקבות תהליכי התחדשות של הקרקפת, אין צורך לקבל טיפול מיוחד.

כ-40% מהנשים יסבלו בשלב כזה או אחר בחייהן משיער דליל, והתמודדות הולמת עם הבעיה תכלול בדרך כלל טיפול משולב שיורד לעומקה של הבעיה.

מה כולל הטיפול בשיער דליל וכיצד הוא מתבצע?

הטיפול המשולב מחזיר את החיוניות לקרקפת ואת האיזון ההכרחי לעידוד צמיחה מחודשת של השיער בעזרת טכניקות ייחודיות. כמו כן, הטיפול שם דגש על הסתכלות מערכתית על הגוף והנפש כיחידה אחת ועוזר, ומשלב בין מתן תכשירים טבעיים והחזרת האיזון הרגשי.

לוגו טורקיז עם רקע שקוף

דיקור סיני

טיפול בשיער דליל באמצעות דיקור סיני נחשב במשך שנים כפתרון טבעי אידיאלי עבור התופעה. לטיפול הקלאסי במחטים יתרונות רבים, והוא עוזר בין היתר בשיפור זרימת הדם לקרקפת, איזון הורמונאלי, מניעת דלקות ומחלות עור בקרקפת וכן הרגעת הגוף והורדת הסטרס שתורם גם הוא לנשירת השיער.

לוגו של עלים בצבע טורקיז עם רקע שקוף

צמחי מרפא

שילוב של צמחי בטיפול נגד שיער דליל מהווה אלטרנטיבה יעילה לתרופות המסחריות הקיימות בשוק. יתרון הטיפול הוא בהתאמה האישית של סוגי הצמחים לכל מטופל בהתאם לצרכיו. צמחי המרפא מסייעים במניעת הנשירה ומחזקים את שורש השערה יחד עם החזרת האיזון ההורמונלי לגוף האישה. חשוב לציין כי לטיפול הטבעי בשיער דליל לרוב לא יהיו תופעות לוואי להבדיל מהטיפול התרופתי הקונבנציונלי.

לוגו של עלים בצבע טורקיז על רקע שקוף

מזותרפיה

מדובר בשיטה מתקדמת ולא פולשנית לשיקום התת עורי של הקרקפת. הקרקפת שלנו חשופה כל הזמן למפגעים שונים שגורמים בין היתר גם לדילול השיער. הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר הדרמה פן, שמחדיר בעזרת מחטים זעירות תמיסות חיוניות לדרמיס (שכבת העור האמצעית).

התמיסות מכילות ויטמינים וחומרים חיוניים נוספים שעוזרים בשיקום זקיקי השערות ומעודדים את צמיחתו המחודשת של השיער. כמו כן, מסייעות התמיסות בשיפור זרימת הדם לקרקפת. הטיפול יעיל במיוחד ומבטיח את החזרת החיוניות לעור הקרקפת בטווח הארוך.

לוגו לבן על רקע שקוף

תזונה נכונה

הקפדה על צריכת ויטמינים והימנעות ממאכלים שעשויים להשפיע לרעה על מצבנו הנפשי יתרמו להפסקת הנשירה. כל מטופל מקבל תפריט בהתאמה אישית לאחר אבחון הבעיה הספציפית ממנה הוא סובל. בחלק מן המקרים, ולאחר תשאול מקיף של המטופלת, יינתנו גם תוספי תזונה מיוחדים וויטמינים חיוניים נוספים.

מה הגורמים הנפוצים לשיער דליל?

תופעה של שיער דליל בקרב נשים היא תוצאה של השילוב בין גורמים פיזיולוגיים ונפשיים. התופעה מאפיינת בעיקר נשים בגיל המעבר או נשים לאחר הריון או נשים עם גנטיקה המעודדת נשירת שיער.

גורם הורמונאלי – ירידה בריכוז האסטרוגן (ההורמון הנשי) בגוף האישה בגילאי מעבר (50 ומעלה בדרך כלל), עלייה בריכוז הטסטוסטרון (ההורמון הגברי) ותהליכים הקשורים בהפרת האיזון ההורמונאלי משפיעים ישירות על חוזק השערה ומעודדים נשירה מוגברת. חשוב לציין שהמאזן ההורמונלי משתנה במהלך ההריון, מה שיכול גם כן לגרום לדלילות שיער.

תזונה לקויה ומחסור בויטמינים – לאלו תפקיד חשוב בחיזוק השיער והם תורמים לעור הקרקפת. כמו כן, תזונה לא נכונה עשויה להשפיע גם על המצב נפשי ובטח שלא לתרום לצמיחת השיער.

בעיה רפואית – תפקוד לקוי של בלוטת התריס, טיפול כימותרפי שמחליש את שורש השערה או מתן תרופות שונות (סרטן, מחלות כרוניות, לחץ דם, גלולות למניעת הריון ועוד..) עלולות לשבש את מחזור החיים של השערה. במקרים כאלו חשוב להתייעץ עם רופא מומחה שיוכל לעזור לכם לשנות את אופי הטיפול או את עצימותו.

הטיפול ברפואה סינית בשיער דליל אצל נשים מותאם באופן אישי על פי שורש הבעיה. השלב הקריטי והראשוני בטיפול הטבעי יהיה זיהוי מדויק ומקיף של כל הגורמים הפיזיים והנפשיים לתופעה.

הטיפול במרפאת דוד פרלה מחזיר את האיזון הפנימי ומשפר את הזנת הדם לקרקפת, ומעודד את הצמיחה המחודשת של השיער. לפרטים נוספים ולכל שאלה תוכלו לפנות אלינו.

יצירת
קשר

    השאירו פרטים

    ואחזור אליכם בהקדם

    03-5344006 לקביעת תור

      השאירו פרטים

      ואחזור אליכם בהקדם