חליטות לעור זוהר ובריא

עור בריא וצעיר הוא ללא ספק משאלה של כל מי שטיפוח הגוף הוא ערך בעיניו. אך הוא חשוב לא רק לצורך הופעה חיצונית, אלא גם משקף את המצב הבריאותי שלנו.

כאיבר הגדול ביותר בגוף – לעור יש מספר תפקידים חשובים בהגנה עלינו. מוויסות הטמפרטורה ועד למסננת מפני חדירה של מזהמים, העור שלנו מצריך מאיתנו לטפל בו כדי שיוכל לתפקיד עבורנו.

ומהו המזון של העור, אתם שואלים? רובנו מודעים לכך ששתייה מרובה תורמת למראה ובריאות העור, אך אנחנו לא יודעים עד כמה! למים יש את הסגולות שלהם והם מזינים את העור שלנו ומאפשרים לו להיות גמיש וחלק, עם מינימום פצעונים, יובש ודלקות. רגע לפני שאתם ממשיכים לקרוא את המאמר, רוצו לשתות כוס מים.

ומה אם אגיד לכם שאפשר לשדרג את היתרונות של המים, אם רק מוסיפים להם חליטות תה? חליטות תה הן הדרך הטבעית לשמור על בריאות העור והגוף בכלל, כיוון שהן משלבות צמחי מרפא ידועים ותבלינים טבעיים שבריאים למערכות השונות.

חליטות תה לעור זוהר ובריא

בנוסף, הן מוסיפות טעם לחיים פשוטו כמשמעו ומעודדות אותנו לשתות יותר. את חליטות התה ניתן לשתות בתצורה של תה חם בימי חורף קרירים, וגם לקרר את המשקה ולזכות בתה קר אמיתי בימי הקיץ החמים. כמות הסוכר, כמובן – היא בשליטה שלכם ועל פי טעמכם. אנחנו אוהבים את זה כמה שיותר טבעי.

חליטות תה מומלצות לשמירה על בריאות העור

  • תה ירוק – התה הירוק, שהוא כנראה הפופולרי ביותר, מכיל נוגדי חמצון חזקים שעוזרים לנטרל רדיקלים חופשיים. הרדיקלים הם האחראיים להאצה של תהליך הזדקנות העור. בנוסף, התה הירוק מסייע לשטוף החוצה רעלים מהעור ולהפחית דלקתיות.
  • רויבוש – הרויבוש גדל בדרום אפריקה והוא עשיר בנוגדי חמצון [אינו מכיל קופאין] התורמים לעור בריא וחלק. הנחת חליטה של רויבוש באופן ישיר על העור יכולה להקל על פריחה, וגירויים שונים. בדרום אפריקה משתמשים בו כבר מאות שנים להקלה בתסמינים של העור.
  • קמומיל – לפרחי הקמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ולכן משתמשים בהן לטובת טיפול בבעיות שונות במערכת העיכול. ניתן להשתמש בקמומיל בכוויות ופצעים, דלקת בעור ופסוריאזיס בשימוש חיצוני וישיר.
  • היביסקוס – חליטה עשירה בוויטמינים, בפרט ויטמין C, שידועה ביכולת שלה להרגיע עור מודלק. נוגדי החמצון שבה תורמים לתחלופת תאים טובה ולמראה אחיד וצעיר של העור. מתאימה מאוד לעור רגיש ועדין.
  • קלנדולה – צמח הקלנדולה הוא צמח מרגיע ואנטי דלקתי, ולפיכך לא תתפלאו לדעת שהוא מצוי במוצרי תינוקות רבים. בשימוש חיצוני, הצמח מסוגל לטפל בגירויים, פריחות, חתכים וכוויות בעור, כיוון שהוא מחטא ומעודד יכולת החלמה. שתייה של חליטת קלנדולה לעומת זאת מועילה לטיפול בדלקות וכיבים במערכת העיכול וגם תורמת לסובלים מאקנה.
  • סרפד – את הספרד אנחנו מכירים כצמח שגורם לנו לפריחה וגירודים בזמן מגע, אך האמת היא שמדובר בצמח מאוד מזין עם שפע של וויטמינים ומינרלים, ובמיוחד ברזל. מרק ספרד הוא כבר טרנד שכבש את העולם. בשימוש חיצוני, חליטה של סרפד יעילה לטיפול בנשירת שיער, בקשקשים ובפצעים בקרקפת.
  • לבנדר – חליטה של פרחי לבנדר באמבטיה מקלה על פסוריאזיס וגירויים בעור. במריחה של חליטה על העור, תוכלו לטפל בנימים בעור אדמומי ומגורה.
  • אכיניצאה – אכיניצאה נחשבת לאחד מהצמחים הרפואיים המוכרים ביותר. היא מסייעת לחיזוק של המערכת החיסונית, וכשהמערכת החיסונית חזקה – העור בריא יותר. בנוסף, היא ידועה בסגולותיה כאנטי-דלקתית, אנטי-חיידקית ואנטי-פטרייטית, ויעילה מאוד לטיפול בבעיות של אף-אוזן-גרון.
יצירת
קשר

    השאירו פרטים

    ואחזור אליכם בהקדם

    03-5344006 לקביעת תור

      השאירו פרטים

      ואחזור אליכם בהקדם