סרום טיפולי – מונע נשירת שיער ומעודד צמיחה

הסרום הטיפולי מיועד למצבי אלופציה ונשירת שיער. הסרום מעודד את צמיחת השיער ופועל על מנת למנוע את נשירתו. הסרום מקנה נפח ומראה בוהק לשיער, מסייע לשמר את השיער מן היסוד, באמצעות שיקום של זקיקי שיער חזקים מן השורש, ומשפר את המראה הכללי של השיער.

ממה הסרום מורכב?

הסרום מורכב מהרכב חדשני של פפטיד (ACETYL TETRAPEPTIDE-3) ​ ומיצוי פרח התלתן. הפפטיד מוריד את רמת האנזים 5-אלפא-רזוקטאז וכתוצאה מכך, הורמון ההידרו טסטסטרון DHT מפחית פעילות. ההורמון הזה נחשב לגורם הכי משמעותי  מבחינה הורמונאלית לנשירת שיער.

למחקר בנושא יעילות מרכיבי הסרום >>

הסרום מורכב גם מהצירוף הבא אשר אחראי על חיזוק שורש השערה ועל הזנה של זקיקה השיער:  (APIGENIN + OLEANOLIC ACID + BIOTINOYL TRIPEPTIDE-1)

​התמצית של צמח ה-Swertia Japonica יעיל למניעת נשירת שיער ולחיזוק ושיקום השיער, והוא מעכב תהליכי חמצון. בנוסף,

תמציות תה ירוק, רוזמרין ורימונים שמסייעים לשיפור זרימת הדם לזקיק השערה​​ ושיפור ההזנה לקרקפת.

אופן השימוש

פעמיים בשבוע יש לטפטף מהסרום באיזורים בהם קיימת נשירה בשיער, ולעסות בעדינות, עד שכל הסרום נספג. עם הדרמה רולר אפשר ליצור שביל בשיער במקום בו נדרש טיפול, ולעבור כ-4-5 פעמים עם הרולר. לאחר מכן יש לפזר את הסרום שוב על השביל ולעשות את המקום בעזרת הרולר עד ספיגה מלאה.

​אפקטיביות הסרום

לאחר שבוצעו מחקרים קליניים על הסרום הטיפולי, נמצא כי יש שיפור של 46% ביחס שבין שלב צמיחת השערה לבין מנוחת השערה, כלומר, לאחר ארבעה חודשים של טיפול, ישנה צמיחה משמעותית של שיער!

יצירת
קשר

    השאירו פרטים

    ואחזור אליכם בהקדם

    03-5344006 לקביעת תור

      השאירו פרטים

      ואחזור אליכם בהקדם