רולר ביתי להצמחת שיער

דוד פרלה

העיקרון הטיפולי של שיפור זרימת הדם לקרקפת ידוע זה מאות בשנים ברפואה הסינית, כטיפול העוזר לזירוז הצמחת שיער, הן בנשירת שיער בנשים והן במצבי אלופציה, הנפוצים גם בילדים, נשים וגברים בגילאים שונים.

מה זה רולר וכיצד הטיפול מתבצע?

הרולר הינו מכשיר קוסמטי נוח לשימוש המתאים לטיפול ביתי. המכשיר מורכב מידית וגלגלת עם מיקרו מחטים באורכים של 0.2 מ"מ – 2.0 מ"מ בהתאם לשימוש הנדרש. הטיפול בעזרת הרולר משפר את זרימת הדם לקרקפת,  מעורר את העור לייצור של קולגן ואלסטין, אבני היסוד להזנת העור. הטיפול יוצר אלפי תעלות מיקרוסקופיות זעירות על פני העור, ומסייע בהחדרת חומרים טבעיים להזנת זקיק השערה, ועידוד צמיחת השיער.

הטיפול בעזרת  רולר ביתי נחשב  כטיפול בטוח, ללא תופעות לוואי. הטיפול יוצר אלפי חרירים זעירים אשר מסייעים בספיגת חומרים טבעיים, פפטידים  וצמחיים, בעלי יכולת הזנה לשורש השערה ועידוד צמיחתה. לאחר הטיפול במכשיר הרולר התעלות הזעירות נסגרות, והעור משקם את עצמו, באמצעות יצירת תאי עור חדשים.

הוראות שימוש:

לפני הטיפול עם מכשיר הרולר, יש לנקות את העור בצורה יסודית. מומלץ לבצע את הטיפול לאחר חפיפה של הקרקפת. יש לוודא שהרולר מחוטא בספריי אלכוהול של 70%.

אופן השימוש ברולר בשילוב הסרום הטיפולי:  בשלב הראשון יש ליצור שביל בשיער במקום בו דרוש טיפול, ולעבור מספר פעמים עם הרולר (4-5 פעמים). לאחר מכן, יש לפזר את הסרום הטיפולי על השביל, לעסות  בעדינות לספיגה מליאה, ולעבור שוב עם הרולר. ניתן להשתמש ברולר בלי הסרום כול יום מספר דקות לשיפור זרימת הדם לקרקפת, במידה ויש גירוי במקום יש להפסיק למספר ימים עד שנרגע.

לאחר הטיפול יכולה להופיע אדמומיות קלה כחלק מתהליך חידוש הרקמות והקולגן, האדמומיות נעלמת בדרך כלל לאחר שעה.

יש לבצע את הטיפול המשולב של הסרום עם הרולר פעמיים בשבוע.

מספר הוראות בטיחות חשובות:

  • יש לחטא את הרולר בספריי אלכוהול 70% לפני ואחרי כל טיפול.
  • השימוש ברולר אסור במטופלים הסובלים מדלקות עור בקרקפת, מחלות עור כסבוריאהפסוריאזיס, פולי קוליטיס של קרקפת, או כל מחלת עור אחרת.
  • במידה ומופיעה  רגישות יתר המתבטאת בפריחה חריפה או גירוי יתר של המקום, יש להפסיק את השימוש ברולר ולהתייעץ עם רופא עור לקבלת טיפול מרגיע  מתאים.
  • אין להשתמש באזורי העיניים והעפעפיים.
  • יש להרחיק את הרולר מהישג ידם של ילדים.
  • השימוש ברולר הינו אישי ואין להעביר את הרולר מאדם לאדם.
  • מומלץ להחליף את הרולר בחדש אחת לשנה.
יצירת
קשר

    השאירו פרטים

    ואחזור אליכם בהקדם

    03-5344006 לקביעת תור

      השאירו פרטים

      ואחזור אליכם בהקדם