פרוביוטיק סטארט – לתינוקות וילדים

דוד פרלה

פרוביוטיק סטארטפרוביוטיקה הינה מונח כולל למגוון רחב של חיידקים המכונים גם חיידקים ידידותיים המצויים במערכת העיכול. המילה פרוביוטיקה מקורה ביוון ומשמעותה "למען החיים" [ פרו-למען; ביוס-חיים].

פרוביוטיקה סטארט המיוצרת תחת תנאי פיקוח קפדניים תקן G.M.P במיוחד עבור מרפאת דוד פרלה מוגדרת כתוספת חיידקים חיונית התורמת לאיזון המיקרוביאלים של הרך הנולד. חוסר איזון יכול להתבטא בבעיות מעיים, רגישות למזונות, אלרגיות, בעיות עור ועוד.

פרוביוטיקה סטארט מכילה מינון אקטיבי של 2 בליון חיידקים ידידותיים וחיוניים מהזן לקטובצילוס אצידופילוס שהוא המוכר והנפוץ ביותר מבין הזנים הפרוביוטיים ומתאים בצורה מושלמת לפלאורה המקרוביאלית של התינוק – ילד עד גיל 4. החיידקים הללו חיוניים לשמירה על דרכי העיכול ומניעת שגשוגם של חיידקים מעוררי מחלות.

מחקר שפורסם ב 2019 נעשה במחלקה לאלרגית ילדים בבית חולים ביפן על 59 פעוטות וילדים עד גיל 3 הסובלים מאטופיק דרמטיטיס ורגישות למזון, הנבדקים לקחו לאורך חצי שנה  לקטובצילוס אסידופולוס ונבדקו על ידי רופאי עור, המחקר הראה שיפור משמעותי במצב העור וירידה במדדי הדלקת והאלרגיה בגוף בהשוואה לקבוצת הביקורת (שלא קיבלה).

חיידקים ידידותיים אלה פועלים על ידי ייצור חומצות ומרכיבים אחרים המונעים התפתחות של חיידקים מעוררי מחלה, יש תרומה רבה לחוזק מערכת החיסון לפלורה מאוזנת מיקרוביאלית.

לשם התאמתו לפעוטות וילדים המוצר מגיעה בכמוסות הניתנות לפתיחה, ניתן לערבב את האבקה עם אוכל או שתייה קרים.

הוראות שימוש: 1 כמוסה ביום לפני הארוחות.
בעת נטילת תרופות אנטיביוטיות יש ליטול במרחק של שעתיים מנטילת התרופה.
על מנת להבטיח את פוטנציאל החיידקים הידידותיים במוצר יש לשמור בקירור לאחר הפתיחה.
אין בכתוב משום התוויה כלשהי או החלפת ייעוץ של רופא. בכל בעיה רפואית יש לקבל חוות דעת של רופא. נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא.

יצירת
קשר

    השאירו פרטים

    ואחזור אליכם בהקדם

    03-5344006 לקביעת תור

      השאירו פרטים

      ואחזור אליכם בהקדם