SPF20 קרם הגנה ולחות לעור רגיש

דוד פרלה

פעמים רבות מטופלי אטופיק דרמטיטיס מתקשים למצוא קרם הגנה לעורם הרגיש, לאור זאת הוספנו למרפאתנו קרם הגנה המיועד לבעלי עור רגיש.

בעת גיבוש תפיסת ההגנה הטבעית שלנו מפני קרני השמש, סדרי העדיפויות הגבוהים ביותר שלנו היו הגנה על ספקטרום רחב ושימוש במרכיבים טבעיים לא מזיקים.

המטרה שלנו הייתה להציע ללקוחותינו הגנה רחב מפני קרני השמש UVA+UVB אשר יכולים לגרום לנזק חמור לעור ולהזדקנותו המהירה.

ההגנה הינה פיזיקלית ומבוססת על תחמוצת אבץ, מינרל טבעי המשמש להגנה מפני קרני השמש, מקנה הגנה בספקטרום רחב, מגן משני קרני השמש המזיקים UVA וקרני  UVB אשר יכול לגרום לכוויות שמש, חודרים עמוק יותר ועלולים להיות מסוכנים יותר עד כדי גרימת סרטן העור.

אבץ הוא מינרל חיוני שאנחנו באמת צריכים בגופנו לתפקוד אופטימלי, והוא מרכיב ההגנה היחידי הפעיל שמומלץ לתינוקות מתחת לגיל 6 חודשים ע"י ה- FDA.

שורה תחתונה משטר טיפול בריא לעור חייב לכלול הגנה. שילבנו את הטוב מכל העולמות על ידי הכללת הנוסחה הבאה:

תחמוצת אבץ

אשר נחשב לאפשרות הבטוחה ביותר מבין מסנני הקרינה.

נוגדי חימצון

אשר מסייעים לעור נגד מזהמים מחמצנים סביבתיים. לכן אנו מעשירים את תכשיר ההגנה בנוגדי חמצון טבעיים ותמציות צמחים לקרם כמו ויטמין E ו-C , שמן בוראג’, וסקוואלאן מהזית.

מרכיבים מרגיעים

באופן טבעי מסייעים להפחית את תגובת העור לשמש, ומאפשרים הזנה לעור ומראה בריא וקורן. לכן כללנו מרכיבים מרגיעים כמו קלנדולה, אלוורה, חמאת שיאה ושמן זרעי נר הלילה שיכולים באופן טבעי לגרום לעור להרגיש רגוע וקריר.

לחות טבעית

קרם לחות טבעי אשר שומר על העור רך ובריא. מחזק יותר את העור שלך. לחות היא חלק מרכזי של תהליך השמירה על בריאות העור ונגד הזדקנותו. כידוע עור יבש נהיה קשקשי ומגורה, מה שהופך אותו ליותר פגיע וגורם להזדקנות מוקדמת. נוסחת קרם נגד קרני השמש היא מוצר המבוסס על תמציות ושמנים צמחיים מהזית, חמאת שיאה, שמן חוחובה, גליצרין צמחי ועוד. כל אלה מגנים מפני קרני השמש ומעניקים לעור לחות טבעית.

יצירת
קשר

    השאירו פרטים

    ואחזור אליכם בהקדם

    03-5344006 לקביעת תור

      השאירו פרטים

      ואחזור אליכם בהקדם