כאב אחד בחודש

דוד פרלה

טיפול בכאבי מחזור ברפואה הסינית

את הבעיה הנפוצה של כאבי מחזור פותרים בסין באמצעות מתקפה משולבת של טקטיקות טבעיות מגוונות. אפילו יין יכול לעזור.

ל' הגיעה לקליניקה כשהבעת כאב נסוכה על פניה. בחדר הטיפולים פתחתי בשאלה השגרתית. מה הביא אותך לרפואה הסינית? ל', אישה בשנות השלושים לחייה, פיתחה משנות העשרים כאבי וסת, שרק הולכים ומחמירים מאז. בשבוע שלפני המחזור ובמהלכו, סיפרה ל', אני מאבדת את סבלנותי לכל מה שמסביבי. הכאב העמום באזור הבטן התחתונה והגב התחתון, פשוט סוחט ממני את כל המרץ. התרופות לשיכוך כאבים אינן מועילות ואני כבר מיואשת. האם עלי להשלים עם הכאב לתמיד?

מובן שלא. המצב הגופני שלנו הוא חלק חשוב ביותר מאיכות חיינו, ודי מדהימה העובדה עד כמה קל לנו לשכוח זאת. בדרך כלל אנו נזכרים בכך רק שאנו חולים.

בתחום הגניקולוגיה רשמה הרפואה הסינית הישגים מרשימים ביותר.

הטיפול של הרופא הסיני המסורתי יכלול הרכבת נוסחא של צמחי מרפא סינים, המותאמים אינדיבידואלית למטופלת (השימוש יהיה לרוב בצמחי מרפא העוזרים לשיפור זרימת הדם בגוף), טיפול בדיקור ומסז'ים.

מספר איברים בגוף אחראיים על זרימת הדם בגוף. האיבר החשוב ביותר במקרה זה הוא הכבד, האחראי על הזרמת הדם והאנרגיה הרגשית בגוף. לכן, על פי הפיזיולוגיה הסינית, בכאבי מחזור אין זרימה חופשית של דם בגוף – מצב המתבטא בכאב. במקביל אין זרימה גם מהבחינה הרגשית, מה שגורם לל' לאבד את סבלנותה.

יצירת
קשר

    השאירו פרטים

    ואחזור אליכם בהקדם

    03-5344006 לקביעת תור

      השאירו פרטים

      ואחזור אליכם בהקדם